символи и сигнали

"Сав мисаони (духовни),свет представљен је тајанствено у символичним сликама у свету чувственом за оне који имају очи да виде; и сав свет чувствени закључен је у свету мисаоном" (М. Исповедник: Тајноводство, глава II). То виде они који имају очи да виде, што значи: који су писмени те знају да читају по смислу, или, другим речима: којима је духовни вид отворен те могу да гледају духом духовно, а не само телесним очима телесно. (Свети владика Николај Велимировић: Символи и сигнали, стр. 13)

Translate

ОДГОВОР је дошао из Страве

ОДГОВОР је дошао из Страве зване Авет Апокалипсе или Четврти Рајх. - "ИМАГИНАРНА РЕДАКЦИЈА - Да ли је могуће створити једну Скоро имагинарну редакцију Сазвежђа З од барем хиљаду сталних и повремених сарадника, који живе не само у Србији и на Балкану, у Европи, већ широм ове планете на којој живимо? На којим основама, одмах ће питати, евентуални сарадници. Па, вероватно, за почетак, најуопштеније речено, на основама интелигенције и фантазије. Сатеран у своје време, као уредник "Заветина", у гето малих тиража, видео сам, захваљујући интернету и електронским издањима, да има више него што се може замислити квалитетних људи, апсолутно непознатих најширој јавности, али особа драгоцено различитих, сензибилних, широких интересовања, која се повремено испоље на тзв. друштвеним мрежама, у препоручивању и овидљавању - много чега што би остало непознато, сакривено, потиснуто, девалвирано, затрпано стихијом официјализма или инерције. Не мислим само на писце. И не позивам никог, да се разумемо; сам ћу покушати да откривам и препоручујем понешто од онога, што би могло,да подстакне, на покушај стварања једне скоро имагинарне редакције... - Списак прихваћених чланова ИМАГИНАРНЕ РЕДАКЦИЈЕ је тајна. Видљив је само врх тога леденог брега... издавач (БелаТукадруз) "

Мој школски Вергилије!

Мој школски Вергилије!
Датирано: 20.августа 1944.

Портал | Сазвежђе З

Портал | Сазвежђе З
ПоРтАл | Сазвежђе З - Да ли је могуће створити једну Имагинарну редакцију! (питање постављено поодавно)

Претражи овај блог

Укупно приказа странице

ДОПИСНИЦИ "ТАЈНОВОДСТВА", САЗВЕЖЂА З,

ДОПИСНИЦИ "ТАЈНОВОДСТВА", СУРБИТЕ, САЗВЕЖЂА З, ЗАВЕТИНА... деле се на две групе - на оне из УЖАС-а (тзв. Ужа Србија, редовне и повремене), и оне из Изванужас-а (тзв. вилајета, такође - повремене и редовне). Дописнике бира озбиљност, дар, тврдоглавост или инат, Бог и Оснивач. Имена дописника позната су само уреднику. Дописи ће бити публиковани овде, али и на другим локацијама Сазвежђа З...сразмерно ширењу Мреже дописника...

СРБИН

СРБИН
СТАРОСТ речи СРБИН. Преузето са ВК

недеља, 25. фебруар 2018.

Putovanje kruzera u Panamskom kanalu

Putovanje kruzera na Panamski kanal, Posjetite Panamski kanal, Panamski kanal Tours, Panamski kanal za odmor
Putovanja Video HD, World Travel Guide http://www.youtube.com/subscription_c...   Panamski kanal je 77,1 kilometara (48 km) brod kanala u Panami koji povezuje Atlantski ocean (preko Karipsko more) u Tihom oceanu. Rezovima kanala preko prevlake Panama i je ključni kanal za međunarodne pomorske trgovine. Postoji brave na svakom kraju da podigne brodova do Gatun jezero, što je umjetno jezero stvorio da se smanji iznos od iskopa rada koji je potreban za kanal, 26 metara (85 ft) iznad razine mora. Sadašnji brave su 33,5 metara (110 ft) širok. A treći, šire trake brave je trenutno u izgradnji i treba da se otvori u 2016. godine. Francuska je počeo rad na kanalu 1881. godine, ali je morao da prekine zbog tehničkih problema i visoka smrtnost zbog bolesti. Sjedinjene Države preuzeo projekt 1904. godine, a uzeo deset godina da završi kanal, koji je svečano otvoren 15. augusta, 1914. Jedan od najvećih i najtežih inženjerskih projekata ikad poduzeti, Panamski kanal prečicu znatno smanjuje vrijeme za brodovima da putuju između Atlantika i Pacifika, što im omogućava da izbjegne dugotrajan, opasan Cape Horn rutu oko najjužnije Južne Amerike preko Drake prolaz ili moreuza Magellan. Što kraće, brže, sigurnije i put do SAD-West Coast i za nacije u i oko Pacifika dozvoljeno tim mjestima kako bi postali više integrisan sa svjetske ekonomije. Potrebno je između 20 i 30 sati da prolaze kroz kanal. U toku izgradnje, vlasništvo nad teritoriji koja je sada Panamski kanal je bio prvi kolumbijski, zatim francuski, a onda američki. SAD je nastavio kontrolirati kanal i okolne Panamski kanal zona do 1977. godine Torihos-Carter ugovora predviđeno primopredaje u Panamu. Nakon perioda od zajedničkog američko-panamskom kontrolu, kanal je preuzela panamske vlasti 1999. godine, a sada upravlja i upravlja Panamski kanal tijelo, a Paname vladine agencije. Godišnji saobraćaj je porastao od oko 1.000 brodova 1914. godine, kada je otvoren kanal, na 14.702 brodova u 2008. godini, drugo mjerenje je ukupno 309.600.000 Panama mjerenja sustava Canal / Universal (PC / UMS) tona. Do 2008. godine, više od 815.000 plovila prošli kroz kanal; najveći brodovi koji mogu tranzit kanala danas nazivaju Panamax. Američko društvo građevinskih inženjera imenovao Panamski kanal jedan od sedam čuda modernog svijeta.

Нема коментара:

Постави коментар

Да ли сте, можда, погледали?

  • ТРИ ШАКЕ СОЛИ - Једноћ уграби змај најлешшу девојку у селу, и с њом у пећину. Сељани се грдно препадну; нико не смеде прићи змајеву брлогу, а некмоли ...
    Пре годину дана
  • НИКЛОТОВА СМРТ - Смрт кнеза Никлота описана је у старим германским хроникама али и у саги о данским краљевима *(Knýtlinga saga)*. Како овај велики ратник није могао б...
    Пре 7 година

БЛАГО